woensdag 22 september 2010

Zojuist Leonie uitgezwaaid. En weer moet ik even iets over communicatie kwijt. Nee, niet tussen die van Leonie en mij, dat ging wel goed :-)  
Op een paar meter afstand van het appartement krijg ik een flyer in mijn handen gedrukt.


• Vier de opening van het jaar met ons mee.
• Wij openen onze tweede fitnessclub in Berlijn
• Meldt je aan en bespaar € 200,- 
  klinkt leuk, maar ik zie meteen een 'sterretje' 
  achter het woord besparen..)
• De voorverkoop is nu geopend 
• De afzender is JOPP.AG Fitness Women


En ik blijk ook nog de doelgroep. Deze club is namelijk speciaal voor vrouwen met maatje 36/38 als ik de foto's bekijk :-)


Maar wat moet ik er mee? Ik wordt er mee geconfronteerd op een moment dat ik dat eigenlijk niet wil. OK, ik had de flyer niet hoeven aan pakken. 


Maar kom op zeg, hadden ze dit niet op een veel leukere en duidelijkere manier kunnen communiceren. Zodat ik in ieder geval een glimlach op mijn mond zou krijgen en het als tip tegen vriendinnen zou zeggen...


Ik loop hier in ieder geval niet warm voor en de enige spiergroep die ik zo ga trainen zijn mijn kuitspieren... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten