maandag 27 september 2010

Der lauf der dinge

Als alles meezat dan stond ik nog steeds in Berlijn :-)  Ik kon slecht me bed uitkomen, mijn tassen waren zwaar en het regende pijpenstelen. Ik haalde dan ook op het nippertje de trein van 8.39. Helaas niet uitgezwaaid door de jongens, die hadden het aardig laat gemaakt. Ik vond een trui van een van hen op de deurmat..


Thuis heeft mijn dochtertje 12 dagen niets anders gegeten dan magnatron maaltijden. Maar mom is back :-) Ja, zelfs Unilever gaat het jammer vinden dat ik niet meer in Berlijn ben :-D Ik zelf heb al sinds gisterenavond heimwee naar Berlijn. Berlijn voelt als een warme deken. Maar ik geef toe, ik ben gek op grote steden. Het platteland is aan mij niet besteed. Gelukkig heb ik tijdens mijn verblijf alvast wat voorbereidende werkzaamheden gedaan. Een goed begin is immers het halve werk. 
Thuis vond ik een berichtje van Joerg Solzbacher (designer bij Sketched) in mijn mailbox. Binnenkort hebben ze een expositie in Amsterdam. Dat is in ieder geval een mooi vooruitzicht: a Berliner experience in my old hometown :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten