zondag 12 september 2010

Wir sind er maar druck mit....Even een bedankwoord...



Hierbij wil ik iedereen bedanken die te maken hebben gehad met het doen ontstaan van deze prachtige, edoch lastige portraigette van niemand minder dan mijzelf. 

Mijn vader zei altijd: "Mies, daar waar water is, zal een brug zijn" en zie hier het resultaat. Bedankt vader, voor je wijze woorden en levenlessen. Moeder, ook jij bedankt. 

En dan mijn vrienden, collega's en overige aanverwanten. Zonder hun geduld, begrip en toewijding, was het niet gelukt. Vandaag speciaal zetten wij Cynthia even in het 'zonnetje': bedankt. Ook sta ik stil bij wat collegialiteit nu eigenlijk allemaal inhoud. Mooi om te zien dat dit nog bestaat. Je was weer fantastisch! 

WHAHAAHAHHAAAH! Ik moest maar eens naar bed... 

Voor de voordracht uit eigen werk, kijk op; http://www.youtube.com/watch?v=gWdial0A9Vs 




NB: Nee, we zijn niet dronken, er zit sap in dat glas! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten