woensdag 22 september 2010

MELDUNG

Jawohl, ik ben aangekomen in Berlin. Na ruim vijf uur met de stoelpapegaai te hebben gesproken....

.....ben ik met mijn laptop en Iphone aan de slag gegaan. Helaas deed de internetverbinding in de trein het niet. Ik kreeg wel het 'verbindingsicoontje' (een treintje) van de verbinding maar geen verbinding GGRRRRR....

Bij gebrek aan deze verbinding ben ik me gaan vermaken met dit icoontje. Ik heb er een filmpje van gemaakt, die alleen op dat moment gelukt leek.

Verder een paar leuke 'ikbenonderweg' opnames gemaakt met m'n telefoon en een serie gemaakt die ik nog verder uit ga werken. De titel heb ik al wel. 'Der Untergang'.

Het was een rustgevend begin, maar STUNNED BERLIN begint voor mij eindelijk! Ik heb veel plannen waarbij het opdoen van inspiratie voorop staat.

Ik hou jullie op de hoogte.


 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten