woensdag 15 september 2010

Een kleine update van een (succes)volle dag...

Wat vliegt de tijd! Maar wat doen we veel! Dit wordt even een kleine update, aangezien we helemaal geradbraakt zijn van al het gesjouw. We MOETEN echt even opladen for a welverdiende night, out in the town. 


Vandaag hebben we veel gedaan. 11 uur opgestaan, omdat we ook pas na 3-en in bed lagen. Pfjieuw! We zijn net de CBS.... Can't Be Stopped, je weet toch.... (dit klinkt heel FIESS uit mijn mond, bah, net als zinnen als 'rocken als de malle', 'harde pappies', 'vet chill', 'enz'... passen gewoon niet bij me; 'kvinnutgewoonleuk)


We hebben bedacht dat 'Oude Kiekjes In Nieuwe Kiekjes' onze doorgeefopdracht gaat worden. Als iedereen het ermee eens is natuurlijk. We hebben al wat voorwerk gedaan en aan de volgende(n) om er nog meer te zoeken. Bleek dat ze rondom de Brandenburger Tor aan het verbouwen zijn, dus we moesten ons door een hek proppen om toch de foto te kunnen maken, maar we zijn natuurlijk niet voor één gat te vangen en stonden tussen de werkmannen onze foto te maken, zie hier het resultaat. De handen zijn van Cynthia, want mijn nagels zijn te paars.. Bovendien kan Cynthia dit veujl beter dan ik!!! 






...alles voor dat ene shot....;)

Kiek dan toch, die olle fotograafurt




Toen haast, haast met de metro naar Schlesiser Tor, want daar hebben we met Lisa Wassmann de fotoshoot van a.s. vrijdag doorgesproken, zij is de fotografe. Daarnaast heeft zij geregeld dat we bij tweedehandswinkel Trash Schick kleding kunnen lenen (tegen een kleine vergoeding, dat wel). 






Daarnaast hebben we stad en land afgelopen om nog meer sets bij elkaar te sprokkelen en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat tot nu toe! We willen er verder nog niet teveel over kwijt, behalve dat het helemaal past binnen ons thema van deze trip naar Berlijn. Maar we hebben er dus allebei ontzettend veel zin in! Hier een kleine sneek preview:






Waar ik, en ik weet Cynthia ook zeker, helemaal klaar mee ben vandaag, is het gesjouw voor vandaag. Tássen hebben we weer naar het appartement gesleept, pffff! Ik kan niet meer. We hebben wel een hele lekkere Thai gevonden, voor weinig een heerlijke maaltijd gehad! Zo lekker! 


Morgen komt José, leuk! Of moet ik zeggen: 'die gaat 'm ook rocken als de malle'?! Haha! 


Bedje is gespreid, toffe tijd voor haar in het geschiet. Leuk!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten