maandag 13 september 2010

Tijgerprint







Let ook op de details: ooglapje en zadeldekje. Met dank aan Hyves ;) voor de hairstyling Made by C.K.


Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand NIET van tijgerprint kan houden. Maar je hebt ze erbij hoor, en heel dichtbij zelfs. Ik hoor het Erik nog zo zeggen: "IK HAAT DIERENPRINT!" en dat niet één keer, nee, hij is een echte hater. Geen dierenhater in het algemeen (ik baseer dit op het feit dat hij een kat heeft), maar wel van de prints 'der Fauna'. Ik begrijp het niet en kan er gewoon echt niet bij! Het is zo mooi!


Het liefst heb ik alles in tijger. Ik heb al wel tijgersokken, tijgerondergoed, tijgerhempjes, tijgergastendoekjes (ja echt), tijgervest, tijgerlegging, tijgerpanty, tijgert-shirt, tijgerenzovoort. Laatst zag ik ook een dekbedovertrek van tijger, maar ik kon mezelf bedwingen... Niet gekocht.. Het liefst heb ik alles in tijger, het kan me niet tijgerig genoeg zijn. Gelukkig heb ik geen platinablond haar, draag geen 'Vushaaaatsjie' en heb verder ook niet echt een Veerkampjes-look, denk ik te weten, maar moet misschien nu wel een beetje op gaan letten. Mariek, denk aan je image...pfff. 


Maar nu...... sinds vandaag...... in mijn Tijgerstetijgercollectie......tadaaaa:


TIJGER ALL STARS!!!! 


Ik ben er zo blij mee! En ze lopen lekker! Ik had ze 'echt' nodig, want wat een dag, wat een dag! Mijn voeten zijn gewoon kapot gelopen! Lang leve de Vans, dacht ik bij het weggaan, niet dus! Ik zag ze staan, de tijgertjes keken naar mij en ik keek terug en keek toen naar mijn teentjes. Deze beantwoorden mijn blik en maakten een blije wave van links naar rechts en weer terug, "Jaaaah... die willen wij!" Ik had er ook al in Nederland naar gezocht en niet gevonden en hier stonden we ineens oog in oog met elkaar! 






Kijk, het gaat om het combineren. Zou ik alle tijger tegelijk aantrekken, zou ik er niet uitzien natuurlijk. Dat begrijp ik ook wel. Maar in combinatie met spijker, zwart, wit of rood is zo mooi! En zolang het een print is en er geen echte voor hoeven te sterven, stem ik voor de tijgerprint! 






Met m'n nieuwe All Stars


*******************


Daarnaast was het een fantastische dag! Ik heb de camera helemaal gevonden, hier een aantal hoogtepuntjes van de namiddag:














4 opmerkingen:

  1. ..........ff een reactie op de tijgerprints. Dierenprints horen op dieren! en niet op kleding, kussens dekbedovertrekken enz. Beloof je dit nooit naar je werk aan te doen :). p.s. het nieuwe haar staat je erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag laatst een tijger met een marieke-print. Ik zeg tegen dat beest, gaat het wel goed met je? Hij zegt, ik ben dol op marieke-print. Ik heb zelfs een dekbedovertrek met ............ PANG!!! Ik heb nu een handtas van echte tijger.

    BeantwoordenVerwijderen