maandag 13 september 2010

Die Hauptstadt

Serieus... Die Hauptstadt is de meest fantastische stad die ik ken! Sinds ik hier ben gaat mijn leven alleen wel 10 keer zo snel! Mijn dagen zijn veel te kort en ondanks dat ik één van de gelukkigen ben die hier anderhalve week mag verblijven, zou ik (als ik mijn hond hier naartoe kon halen) zo bij willen tekenen voor een (heeeeeeeele lange) periode extra! 


Berlijn is getekend door het verleden, maar is nu één en al verandering met veel mogelijkheden en vooral veel creativiteit. Vandaag hebben we Kreuzberg 36 bezocht. '36' is het bekendste en oudste deel van Kreuzberg. Het is met recht een bonte wijk te noemen en een net wat spannender stuk als waar wij verblijven. Look at my pictures below and see for yourself! 





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten